#151 NIGHT FELLAS

Är så himla trött, ska ta och sova nu. Men innan det, så kan jag berätta lite kort om dagen. Haha, nåt kul hände idag, vi slutade dock rätt sent. Efter det i alla fall, så gick jag, Angelica och en av hennes kompisar Leon till centrum. När vi väll är framme där, så märker jag att min mobil inte ligger i nån av mina fickor. Så jag får panik och typ går/springer tillbaka. De följer även med, och när vi väll är framme vid skolan och där vi var senast så hittar vi inte den där. Så jag kollar igenom min jacka och väska igen. Kan ni gissa vad jag hittar i min väska då !? Vavava ? Jo, min mobil ! Haha, åh det var så kul trots att vi fick gå hela den vägen tillbaka. Men jag kollade till och med igenom väska i centrum, men jag hittade inte den där. För jag brukar alltid ha den i jack ficka. Jaja, jag hittade den till slut ! Sen gick vi tillbaka, och de köpte lite kläder och jag och Angie köpte en varsin smothie. Trots denna långa dagen så var det en helt okej dag. Jag avskyr egentligen tisdagar. Vet inte varför, kan bero på att vi slutar så sent. Ja, säkert. Kort inlägg, haha. Förresten, det är så typiskt mig och Angelica att tjafsa om onödiga saker, haha. Som till exempel "vem som la på först " när vi pratar i telefon. Haha, men nu ska jag sova, night ! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback