#148 HONOR BOB MARLEY

På Grammys (galan) i år så gjorde Rihanna, Damian Marley, Ziggy Marley, Sting och Bruno Mars en hyllnings-thingy till Bob Marley vilket jag tyckte var det bästa uppträdandet på länge. Blev helt kär.
 
Tanken var att jag skulle ligga uppe och kolla på den live, hade förberett mig och hittat den på internet och allt, men jag somnade efter typ 10 minuter hahaha.. Så jag kollade dagen efter och sen dess har jag lyssnat på den här i princip varje dag! Är helt kär, speciellt i Damians del när han kommer in och gör sin vers. Så grymma ! Love / A
 
 
 

Kommentarer
Matti säger:

Vet att det lite sen kommentar hehhe... But the performence was so good, it's was AMAZING :*

2013-03-17 | 16:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback