#76 ZLATAN IBRAHIMOVIC

Okej alla statusar om Zlatan på facebook är fan roliga. Men sen finns det glädjedödare som skriver "Vi fattar, zlatan gjorde mål" . Det är fan fler av de statusarna, än självaste Zlatan statusen som de klagar så mycekt på. Och sånna statusar som det här inlägget nu blev, är också grymt tråkiga. Därför tänker jag inte snacka mer om Facebook/twitter, eller vad det nu kan tänkas vara.
 
Men en annan sak jag blev sur över
 
 
Jaha ?!
Zlatan spelar i SVERIGE.
SVERIGE var lika stor del av matchen som England var.
Jag bor i SVERIGE.
Så varför får jag inte se klippet?! Åh, blir arg på riktigt.
 
Nej nu släpper vi det. Hittade ett annat iallafall. Och det var skitsnyggt !
 
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback