#99 PORTKOD 1321

Hellu !
Har ni sett/hört talas om serien Portkod 1321 som går gick på SVT play?
 
Altso, när jag satt på tåget för ett par veckor sen så satt det ett gäng tjejer och snackade om den här serien. Och alla verkade tycka att det är typ den bästa serien som någonsin gjorts. Jag ville först inte kolla på den här serien fr jag tänkte (No offense !) att det bara var någonting man tittade på för att "alla andra gör det".
 
Så jag gick hem och tänkte på det, men sen valde jag att ge den en chans. 
 
Kan ju säga såhär, jag kollade 8 avsnitt på en kväll. Blev helt fast!
 
"Portkod 1321 är en dramaserie om att våga stå upp för sig själv. Om kärlek, killar, vänskap och svek. Och sommarlovet som förändrade allt. 10 avsnitt finns på SVT Play" - Facebook
 
Asgrym serie verkligen, jag gillar den starkt verkligen ! Idag var tyvärr sista avsnitten (2 st) men det går rykten om en säsong 2, långfilm och grejer..? Man kan ju alltid hoppas.
 
Som sagt så blev jag helt fast och kan verkligen rekommendera den ! / A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback