#89 TEAMBREEZY

Måndagen, den 19:onde November. Den bästa måndagen i hela mitt liv. Varför ? Jo, för att jag fick träffa en artist som jag har följt i mer än 5 år. Det är nämligen Chris Brown. Jag vet att det var i måndags. Men jag har inte kunnat skriva ett inlägg om det, för jag kan fortfarande inte fatta att jag har sett honom. Men det var en otroligt grym kväll. Det bästa va att alla där var verkligen Chris Brown fans ! Inga haters. Alla dansade,hoppade, skrek, sjöng och hade det allmänt roligt. Ibland kom även DJn ut och spelad på lite andra låtar som Nicki Minaj, Rihanna, Avicci osv. Chris Sjöng även vissa av mina favorit låtar. Det var absolut den bästa dagen på länge, han var där, mina kusiner var där och min bästa vän. Kunde det bli bättre ? Han var otrolig. Mer behöver jag inte säga. /M ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback