#85 CHRIS BROWN

HEEEEYY, how you doin ? Själv är det bättre än någonsin. Kan berätta om våran stora dag

Så det började med att när jag slutat åkte jag och Mimmi hem till henne och började fixa oss + åt middag.
Sen efter några timmar kom två av Mimmis kusiner Sali och Cassandra och vi drog nästan direkt till stan.
Bilresa. Framme. Dödslång kö, but we made it. Det löste sig där.
När vi kom in så gick vi ner direkt (ja vi hade ståplatser) och kunde inte bestämma oss vart vi skulle stå. Vi tänkte hänga av oss jackorna också men kön till garderoberna var typ 2 år lång så vi struntade i det, och höll i dem. Det funkade bättre än jag trott.
Och Panetoz skulle ju varit förband men de var typ inte där. Awell uppträdde gjorde de iallafall inte.
Men sen efter mycket om och men började Chris och allt var så underbart! Jag rös i hela kroppen och vi började dansa och sådär. Hade så jäkla roligt, allt var bäst. Ni får se några av alla 483837292294161 bilder jag tog här nere. Men iallafall så har kvällen varit UNDERBAR . TACK alla som gjorde den så bra.
Detta var så perfekt! <3 / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback