#82 WHAT SHE SAID

Otroligt. Kan ni fatta att konserten är imorgon ? Imorgon !?
Längtar så himla mycket, kommer bli grymt !
Iallafall, idag så var jag med mina kusiner. Vi var inne i stan, kollade runt lite. Vi fika, pratade och hade det lite allmänt trevligt ! Vi skulle egentligen kolla på bio också. Men alla var utsålda. Så vi bestämde oss för att hyra film och köpa lite gott och sitta hemma och mysa istället. Filmerna vi kollade på heter "The Three Stoges", "What To Expect" och "Safe". Otroligt bra filmer alla tre, tipsar verkligen er att kolla på de ! Safe är lite mer action. Men de andra två är typ komedi. Men grymt bra. Men jag är rätt trött nu. Tänkte gå och lägga mig. So vi ses imorgon. Sov gott ! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback