#75 HELLO GUYS

Det känns som att jag alltid börjar mina inlägg med "hola"..?
Ska jag köra på nåt nytt?
Crazy.
 
Hellu
OMG ANGIE GOES WILD.
 
Ja. Okej.
 
Här är jag igen, hoppas ni haft det bra och sådär. Själv har jag.. inte bloggat iallafall. Gjort andra roliga saker, sorry ska bättra mig ! 
Minst ett inlägg per dag, det borde vi väll iallafall klara ?
Så ja, nu ska jag och Mama snart åka och handla, eller ja. När som helst. Det var all rolig fakta jag hade med mig idag, typ. Haha.
 
Bloggar förmodligen ikväll igen.
PUSS
/ A
 
Julia till vänster och jag till höger. Asså ser ni hennes hår ?! Passar så jäkla bra i brunt & så är det skitsnygg form på det. Vad säger ni? Personligen tycker jag det är skitfint. ♥

Kommentarer
Julia Sperling säger:

FUCK SER UT SOM ETT CP! men du är snyggaste så äre bara! <3

Svar: HAHA skämtar du ? SåhÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄr söt ! <3
Angelica Munkvall

2012-11-16 | 21:29:40
Bloggadress: http://juliasperlings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback