#53 ALL ALONE IN THE DARK

Asså.. vet ni en sak? jag är så jävla mörkrädd så det är löjligt. Kan tycka att det är skönt att vara själv ibland men aldrig när det är mörkt ! kommer förmodligen bo hemma tills jag är typ 40 haha, shit asså. Helt sjukt hur mycket jag hatar mörker.
 
Det kan vara mysigt på vintern när snön ligger på marken och lyser upp lite. Då är det liksom fint. Nu är det bara äckligt och jobbigt.
 
Och jag kan verkligen inte sova. Inte för att jag har försökt, men jag är inte särskilt trött. Fan vad jag inte klarar av det här. Haha, ja nu vet världen det.
 
Men NU ska jag stöta på John Blund. Iallafall försöka, det kanske går åt helvete, vi får se..
Godnatt / A
 
 
OMFG, ska definitivt flytta till civilisationen när jag väl har åldern och sådär.
 
Ljus in mitt heart .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback