#100 SCREW YOU

Det finns människor som bara gör mig så jävla ledsen. Depp.
Det finns tillochmed en tjej som jag adrig har träffat, som får mig att må jättedåligt.
Men du är inte så.
Du är annorlunda.
Du är så jävla mycket värre.
Dum i huvet.
 
Hur fan kan du säga så?
Hur fan kan du säga det med gott samvete?
Hur kan du ens vara glad, stolt, få sömn efter att ha skrivit något sånt?
 
Du får mig och min familj att må dåligt. 
Du säger att det är DU som försöker
Men när fan ställde du upp för mig senast ? Nämn en gång.
 
Ingen människa har någon gång fått mig att må såhär dåligt.
 
Min mamma är allt. Hon är allt. En bästavän, en som finns där heeela tiden och en som stöttar. Säger bra saker.
Vad fan har du gjort för att få mig att må bra ?
 
Nu har jag bestämt mig.
Vem jag ska komma till.
Vem jag ska fråga.
Vem jag ska prata med.
Vem jag ska fira saker med.
Vem jag ska vara med.
Inte dig iallafall.
Jag bryr mig inte om dig längre
 
Jag har älskat dig. 
Alla våra minnen
Allt det där försvann lika fort som du blev ett svin
 
Jag skiter i dig, och jag kommer inte höra av mig.
DU förstör för oss.
DU är problemet .
DU är iq-befriad
DU tar ifrån mig min glädje
JAG mår bättre utan dig.
 
Försvinn. Försvinn.
 
Behövde bara få ut det där. Så ni vet kommer uppdateringen från min sida vara sämst ett tag, orkar ingenting just nu. Jag klarar inte av det här. 
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback