#112 TODAY

Shooo bror, har ni haft det bra idag ? Det hoppas jag. Själv har jag haft det bättre än jag brukar på fredagar. De brukar gå så långsamt och vara så tråkiga. Asså de är ju fett soft lektioner. Men sista är slöjd 80 min och det kan vara det mest sega slutet på veckan. Dessutom har vi inte den bästa läraren någon gång på hela fredagarna. Så tråkigt..
Men min dag har varit bra ! Haft jättekul, skrattat & pratat väldigt mycket. Blev klar med terminens sista projekt i musik och engelskan idag. Längtar till ikväll, min finaste kommer till mig. Och nej ni får inga fcking bilder på oss, är så många som bett om det, men nej.
Jag har inget mer att säga, tycker att jag borde skuta skriva nu. Jo ! Jag kan säga att just nu sitter jag på bussen och fryser fötterna av mig.. Så. Nu är jag klar.
Förresten har ni hört om det här med att pepparkakor inte ska få vara med i luciatåget och grejer..? Helt sjukt. Förstår inte tanken med det faktiskt.
Så, NU är jag klar. Puss / A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback